Monday, October 28, 2013

Torm on saabunud.. minu auto jäi puu all

Käisin täna jälle oma linde hooldamas ja koju söites raadiost tuli tormihoiatus. See sama Inglismaa torm jöudis otsaga siia. Lubati siia (Löuna Rootsisse, eriti Göteborgi kanti) kuni 30 m/s tuult (orkaani tugevus). See pidi olema 3 taseme tormihoiatus, mida see tähendab, ma ei tea. Soovitati kodus olla ja hoiatati, et yhistransport eriti ei liigu. Natu nagu tuul puhus ja vihma sadas, aga mina mötlesin, et nagu nii rootslased pingutavad jälle yle nagu alati. Koju jöudes oli majaomanik ka usinasti tormi vastu valmistanud ja oma keldri (mis on samas meie vannituba) oma öuekola täis tassinud. Mina jälle naersin, et kyll rootslastele meeldib alles sahmerdada ja pabistada. Siis ma enam ei naernud, kui majaomaniku tytar tuli mulle ytlema, et minu auto on puu alla jäänud.
Önneks sain puu alt (tegelikult isegi kaks väikest puud) tasakesi välja tagurdada ja panin auto uude kohta, kus mulle tundub, et on vähem puid. Enam ma tormi ja rootslaste ettevaatuse yle ei naera, vaid loodan, et rohkem puid minu auto peale ei kuku. Maru möllab väljas, maja ka natuke logiseb ja tuul puhub pisut läbi. Loodetavasti ei kuku maja kyljest ka mingeid olulisi juppe ära, noh vähemalt katus vöiks alles jääda. Puude suhtes on mul nyyd eriline paranoia, aga ega köik puud ikka maha ei saa murduda.


Minu mersu puu all. Önneks sain sealt välja tagurdada, suuri mölke polnud ja esiklaas on ees. Kriime muidugi on. 

Äge pilt suvest, Paavo tehtud. Vist Edha ja Erk hammustavad yksteist? 
Clara oma lemmikmänguasjaga. Paavo osav pilt.

Stensofa järve äärne hommikusöök, kohvi ja kaneelirull. Pole paha viis päeva alustada :)

Stensofa maastik.

2 comments:

  1. Ma tõin just ka õuest mööbli tuppa. Üliägedad kutsupildid. Ma tegin just Ukust toreda video, laadin üles ja saadan sulle FB-s lingi.

    ReplyDelete
  2. Väga toredad kutsupildid. See hüppav kutsu on eriti hea tabamus.
    Meie saame ka Siimuga seda tormi ehk nautida, sõites homme lennukiga marsruudil Tallinn-Helsingi-London-New York. Hoidke pöialt!

    ReplyDelete