Sunday, November 2, 2014

Samal ajal Rootsis...puunukk Pinocchio agilitytsirkus


Käisime Claraga Hässleholmi Agility Fabrikeni nimelises klubis avatud algajate taseme rajatreeningul, 2 hüppe ja 2 agilityrada. Võitsime 2 hüppe ja 1 agilityraja ja saime ühe üsna piinliku disklahvi.  Ühe hüpperaja võitsime 0,03 sekundiga teiste borderite ees, mis on minu arust absurdne, kuna ma ei usu, et nad nii täpselt aega võtta suudavad.Claral oli kaasas lausa 3 liikmeline fänniklubi. Alka tegi meist ka videod, minu meelest suurepärane dramaatiline kaameratöö. Tundub, et tase oli mulle suht paras, vaatamata ülilihtsatele radadele suutsin korralikult pusserdada. Kuigi joostes tundus mulle, et olen nii elegantne ja ülikiire ja näitan kogu aeg koerale, kuhu minna, siis videote pealt näen millegipärast hoopis kedagi, kes aeglaselt liigub, kätega suvaliselt vehib ja vahepeal üldse mitte midagi koerale ei näita. Clara oli muidugi super tubli ja kiire nagu alati, talle pole midagi ette heita. Ma suht imestan, kuidas ta üldse teadis  pool aega kuhu minna :)




2 comments:

  1. Hüpperajad nägid ju täitsa ilusad välja ja minu meelest ikka andsid sa päris palju infot Clarale. No need agility rajad olid jah suht pusserdamised. Ja no see A tõke on jälle moving :( AIAIAIAIAI
    Ja lisaks pean kurvastusega ütlema et Eestis isegi A0 rajad on raskemad :D
    Aga Clara kutsikad tegid samuti laupäeval supper töö_
    Emma võitis ühe raja, Edha teise raja, Ekke jooksis 2 puhast rada ja võitis kokkuvõttes. Erk sai mõlemal rajal küll -5 aga oli esimesel rajal kiireim ja teisel ja üks kiiremaid. Nii et mina olen väga rahul :)
    Meil Ettiega hetkel madal seis eks peame mõtlema kuidas sellest üle saada.

    ReplyDelete
  2. Mis sa räägid, minu meelest on väga elegantne.

    ReplyDelete