Saturday, May 24, 2014

Hässleholmi mitteametlik ag OPEN ja mustikaklass


Käisime täna Hässleholmis mitteametlikul agility võistlusel. Algul oli natuke paanikat ja ekslemist ning võistlupaiga otsimist. Õnneks oli mul väike ajavaru, aga sellegipoolest tutvusid teised juba rajaga kui ma kohale jõudsin. Jooksin ka kohe tutvuma ja õnneks jäi aega piisavalt, sest alustati maxidega ja Clara oli esimene. Rada oli üsna lihtne, A1 tase. Ja jooksime kiiresti, puhtalt ja sujuvalt! Ma olen väga rahul, olgugi et lihtne rada, aga tegelikult pole Claraga ükski rada minu jaoks lihtne. Kõik kontaktid tegi Clara napilt, aga kindlalt (ja üsna jooksvalt). Põrutas slaalomisse sisse ja sealt läbi meeletu hooga, aga siiski puhtalt. 5,2 m/s, pole paha ma arvan agility raja kohta (meie aeg 28,79 järgmisel võistlejal 43,65).
Järgnes meie poolt täiesti kohutav sooritus OPEN hüpperajal. Mul polnud mitte koer, vaid tank. Ta põhimõtteliselt purustas raja. Rajaabilised pärast tükk aega korjasid tõkkepulki ja muud kokku. Ilmselt üks põhjus võis olla, et kohtunik tuli minuga raja õppimise ajal juttu rääkima ja seletama, et kuidas tema seda rada teeks. Talle oli meie esimene rada muljet avaldanud ja ta vist arvas, et ma jagan asja. Tegelikult ajas ta mind oma rootsi keelsete seletustega vist pigem hoopis segadusse ja muidugi ma proovisin  siis poole raja õppimise pealt oma plaane muuta vastavalt tema seletustele. Peale selle oli vahepeal Clara ka aru saanud, et ta on sattunud agility võistlusele ja oli ka asunud ennast hoolsalt rajaks ettevalmistama. Ehk siis kiunus, ruigas ja kargles teiste jooksude ajal.
Seejärel saime veel joosta kahte mustikarada. See on rootslaste variant algajatele, ainult tunnelid ja tõkked. Ja ülilihtsad rajad. Piinlikul kombel suutsime Claraga ühel rajal ikkagi saada tõrke ja teisel tõrke ning vea, sellele pole küll muud vabandust kui minu lohakas juhtimine ning aeglane liikumine.Kuidagi saime ikkagi ühel nendest radadest teise koha.
Kokku sai Clara suure hulga auhindu - uue piiksuva karvase mänguasja ja koera täiskeremassaazi kinkekaardi agility OPENi eest ning kaelarätiku ja toidukausi mustikaradade eest. Ja muidugi roseti ka.
Kokkuvõttes esimese rajaga ma olen muidugi väga rahul, edasi läks nagu läks. Ja muidugi oli lõbus nagu ikka agility.

1 comment:

  1. TUBLID!
    Kuigi selle lause peale: Kõik kontaktid tegi Clara napilt, aga kindlalt (ja üsna jooksvalt). Pean ma küll ütlema aiaiaiaiai ja proovige edaspidi ikka korralikult teha.

    ReplyDelete