Tuesday, February 19, 2013

Elul pole siin vigagi

Natuke aega on nyyd postitustel vahet olnud ja oleme saanud ka mönedelt nöudlikemalt blogikylastajatelt vastavasisulisi kaebusi. Vahepeal on olnud mönes möttes syndmustevaene, aga samas ka piisavalt kiire aeg. Tore on see, et meie auto on nyyd uuesti enam vähem söidukorras. Eile käisimegi autoga Hörbys agilitys ja täna käisime rahulolevalt poes Hörbys. Vahepeal peabki ilmselt natuke ebamugavam olema, siis saab rohkem röömu tunda uuesti leitud luksusest. Vörreldes bussidega poes ja trennis käimisega (millega alati kaasneb 2 km bussipeatusesse ja hiljem tagasi ning möningatel juhtudel ka bussi ootamine) on autoga ikka väga tore. Ja ei pea poes selle järgi asju ostma, et mida pärast tassida viitsib vaid vöib lihtsalt seda osta, mida tegelikult vaja oleks vöi tahaks. Ostsimegi siis lausa 2 liitrit piima korraga.
Praegu on rootslastel sportlov ehk siis lastel on spordivaheaeg. Seetöttu on seminare ja koosolekuid vähem kuna paljud on peredega kuhugi suusatama suundunud. Rootslased tunduvad yldse tohutult sportlikud, linn on jalgrattureid täis, nii kui vähegi kylma tuleb on meie järv uisutajaid täis ja nädalavahetustel on hästi palju ka lihtsalt neid, kes niisama ringi jalutavad. Meie majaomanikul on käsil mingi hämar projekt- öö varjus veab ta järve jää peale kive, mida ta lähedal asuvalt pöllult omastab. Ka ysna sportlik. Tema plaan on vist, kui ma öigesti aru sain, ehitada järve peale enda ja naabri vahele aed.
Otsustasime, et köik peavad aitama toas korda hoida. Seega öpetame Clarat ka enda järelt oma mänguasju kokku korjama. Järgmisena ilmselt öpetame ta meie järelt asju ära panema. Panen video ka, kuidas Clara koristamist öpib.
Kuna Mell oli agilitys kaasa, on sellest ka paar videot. Yhel jookseb treener Claraga ja yhel mina. Panen selle, kus treener jookseb Claraga. Mina tundusin kuidagi väga aeglane video peal, ma seda ei taha panna.
See treener on päris kiire, aga ega tal sellegipoolest eriti lihtne pole Claraga.

7 comments:

  1. Kui mina järgmine kord koristan, siis palun Indrekul samamoodi maiustustega valmis olla iga õigesse kohta ärapandud asja eest. Või veel parem - juustutükkidega!
    Clara kiirus on endiselt jahmatavapanev, tundub nagu üks suur segadus ja paanika, kuidas temaga üldse sammu pidada saab ja talle uusi ülesandeid näidata jõuab. Tahaks muidugi seda aeglase Elinaga videot ka näha!
    Mul on üks hüpotees nende jää peale veetud kivide osas - äkki majaperemees sõlmib kihlvedusid, millisel kevadepäeval jää nii nõrgaks muutub, et kivid sisse vajuvad? N. Gaymani Ameerika Jumalate raamatus oli selline hasartmäng. Saaksite panustada ja siis ise õige päeva eelöösel seal vaikselt jääd torkimas-surkimas käia.
    Meil ka talvine ja sportlik elu. Indrek käis suusamaratonil. Mina valmistun oma maratoniks nii umbes kuu aja pärast. Käisime sünnitusmajas ekskursioonil, väga põnev oli. Pesen ja triigin titariideid - neid on õdedelt ja sõbrannadelt ootamatult palju kogunenud. Ise pole pea midagi ostma pidanud. Praegu on küll tunne, et riietaksin vabalt ära vähemalt kolmikud ja paar Sädeme nukku sinna otsa. Olen käinud Tuule juures laboris istumas ja Elinat asendamas. Oma töö juurde ju enam ei lasta. Ja teil on seal kiire wifi, maitsev kohv, parkimiskoht ja hea seltskond. Ainult üks Elin ja Clara veel puudu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siin on mul ka tore, kohvi on, internet on. Parkimise eest peaks kyll maksma. Eesti töökaaslased ja eriti muidugi Tuul on puudu. Ja Clarat ei tohi ka tööle vötta... Mul muidugi natuke juba on uusi söpru siin. Täna suutsin neid yllatada sellega, et kui meil köögis kohvi piim otsa sai, läksin töin alt kohvikust uue. Sandra ja Max, kes on siin juba väga pikalt töötanud ei teadnud kumbki, kust piim tuleb ja et seda saab vajadusel juurde :)Ma arvan, et ma olen yks korralik korilane.
      Ma arvan, et sulle ainult tundub, et lapseriideid on palju. Need ju ilmselt erinevates suurustes. Ja nii palju kui mina olen lapsi hoidnud, mäkerdavad nad ikka väga ruttu oma riided ära ja kogu aeg peab vahetama. Vöib ka olla muidugi, et see on kuidagi seotud minu lapsehoidmisoskustega :)

      Delete
  2. Just nagu Claragi koristan mina ka ainult siis, kui Pihel ütleb "korista!". Aga ma teen seda Clarast palju väiksema entusiasmiga ja kui Clara vahel haugub lõbust, siis mina haugun vastu. Nii, et kutsu on teil ikka väga tubli.

    ReplyDelete
  3. Tore, et auto korda saite. Samas väga tervislik niimoodi kogu aeg jalutada. Kas Mell ja koer hakkavad varsti lõuna poole liikuma ja siis oled jälle autota?
    Me siin ka spordime. Käime palju suusatamas. Olen Sädeme nii välja treeninud, et ta suusatab ise luha sprindirajal omas tempos ja mina siis omas tempos teen kolm ringi samal ajal kui tema ühe ja hoian tal nii silma peal. Nii saab täitsa koos trenni teha. Mul on nüüd vabasuusad ja harjutan hoolega tehnikat.
    Kui Claral koristamine selge ja te tagasi Eestis olete, siis ma tahaks teda laenata... nii ülepäeva. Võibolla saaks ta panna ka põrandat pesema, kui saba külge lapp siduda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ei teagi, kas Mell plaanib jälle Eestisse minna. Eesti on muide pöhja pool :)
      Ega ma autot eriti ei kasutagi, tööle tulen ikka jala ja bussiga. Ei pea siis eraldi väga sportimise peale mötlemagi kui ei viitsi. 4 km ilmselt päevas on enam vähem piisav :)
      Ikka saab Clarat laenata. Öpetan talle veel pesu pesemise masinaga ja kyll ta seda pörandat ka vast pyhiks. Terve elamise koristamiseks vöib muidugi ysna palju juustu kuluda :P

      Delete
  4. Meil on siin suusalumi juba vaikselt ära sulanud. Kunagi kui me Elinaga seal sprindirajal sõitmas käisime, siis meil oli umbes sama süsteem nagu sul sädemega, aga päris kolme ringi ei jõudnud teha (keskmislet umbes kaks samal ajal kui Elin ühe sõitis). Vabatehnika õppimiseks on väga hea, kui proovid vahepeal niisama uisutada, et keppe ei kasuta. Aitab tasakaalu harjutada ja liuglemist.

    ReplyDelete
  5. Jaa, ma siledal sõidangi, kepid kaenlas. Lapsepõlve uisutamiskogemus tuleb täitsa kasuks.

    ReplyDelete