Friday, March 22, 2013

Clara pulmareis: Zagreb

Broneerisin endale Hotell Zagrebi, sest see on üks vähestets, kes lubab koeri (lemmikloomi). Tegemist on 2 tärni hotelliga ja Clarale see mleedib, sest puuduvad vastikud libead trepid. Väikse kultuurishoki sain, kui siia saabusin. Tegin online broneeringu ja ei saanud mingit vastust. Astusin siis eile reseptsooni, viskasin enda passi letti ja teatasin, et " I have made a booking online". Habemes vanahärra ingliskeel just briliantne ei olnud, aga ta sai aru, et mul on soov siin ööbida. Onu pani siis arvuti tööle ja oh seda üllatust, et oligi reserveering olemas. Peamine üllatus oli minu jaoks see programm, kus tal see reserveering kuvati. Tegemist oli MS-DOS operatsioonisüsteemil töötava programmiga. Kes ei tea, mida see tähendab, siis selline operatsioonisüsteem toimis ennem, kui Windows leiutati - ühesõnaga väga ammu.

Võtme ma sain ja eluka võisin ka kaasa võtta. Käisin kiirelt koeraga väiksle jalutuskäigul ja siis keerasin magama paariks tunniks. Oh seda rõõmsat üllatust, et voodilinad olid isegi puhtad. Põrandal olev vaip meenutas rohkem liisunud nugise kasukat. Positiivne üllatus hotellis oli täitsa korralik wifi ühendus. Neti jagamise süsteem on siin ka vanamoodslat lahendatud. Nimelt suudba minu arvuti tuvastada umbes 10 erineva wifi ruuteri signaali. Kõik on tasuta (sama hotelli omad), kuid signaal erineva tugevusega. Kokkuvõttes on mul muidugi ükskõik, sest vähemalt ei pea ma nende käest mingit parooli nuiama ja ei pea korraldama väljasõitu levialasse. Saan rahulikult hotelli toas istuda ja blogi kirjutada.

No comments:

Post a Comment