Sunday, December 9, 2012

Agility trenn

Täna käisime Hööri koerteklubi agility trennis. Eriti lihtne polnud just nendega kontakti saada. Põhiliselt meeldib neile kõigile telefoni teel asju ajada. Mulle see nii hästi ei meeldi, sest siis ma pean nendega tihti rootsi keeles rääkima ja ei pruugi kõigest aru saada. Täna hommikul kell pool kümme lugesin meilist, et kui tahan, siis kell 10 algab agility ja helistagu ma juhtnööride saamiseks. Helistasin ja peale pisukest poolsegast rootsi keelset vestlust asusime paaniliselt kiirustades teele. Sõbralikud rootslased ootasid meid ühes tee äärses bensukas ning sealt suundusimegi edasi maneezhi, mis osutus jäiselt külmaks. Rootslased panid ühe hästi lihtsa raja üles ja siis seda me seal kordamööda kaks tundi jooksimegi. Me saime mingi umbes 6 korda proovida. Üsna palju koeri oli, umbes 5 spanjelit, 1 nuustik (ilmselt puudel), üks tavaline kolli, üks nova scotia retriiver ja üks suur must maxinuustik.  Enamus koeri olid algajad, kes läbisid rada üliaeglaselt. Rasked tundusid olema kiik (ühel spanjelil oli ületamiseks roomamis-lamamismeetod), slaalom ja rõngast kipusid nad ka mööda hüppama. Üks noor spanjel oli väga tubli, kiire ja motiveeritud, aga enamus koeri võtsid asja rahulikult.
Väga ma aru ei saanud, kes neist treener on. See, kellega ma telefonis juttu olin rääkinud nagu pani raja algul ning pärast ütles, kui oli vaja kõrgusi tõsta. Mingit juhendamist/parandamist/võtete õppimist ma väga ei täheldanud. Võibolla muidugi seetõttu, kuna enamus prooviski lihtsalt raja sees oleva slaalomi ning kiigega hakkama saada.
Clara jaoks oli rada ülilihtne ja meil polnud erilist probleemi selle läbimisega. Aga joosta ta sai ja lõbus tal oli, nii et korda läinud üritus. Kohalikud vaatasid muidugi Clarat suhteliselt üllatunult ja kiitsid, et hea kiire ja motiveeritud koer. Ilmselt lähme järgmine pühapäev ka. Nad ütlesid, et ma võin seal esialgu käia ilma klubi liikmeks astumata, kuna tegemist pole ametlike treeningutega. Tihedamad treeningud hakkavad siis, kui saab väljas teha. Trenn maksab mingi umbes 45 sek kord ja makstakse kuu lõpus. Pärast järgmist korda on jõulupuhkus ja trennid hakkavad uuesti peale pärast 6. jaanuari. Plaanin tegelikult ikkagi Hörby koerteklubi ka veel uurida, see on lähemal ja järsku seal on natuke kõrgem tase (ja äkki isegi treener).

5 comments:

  1. Siis pole jah mõtet nii suurt summat maksta, kui Clara seal ei arene, ehk leiad ikka soliidsema klubi. Seal pidi neid ju palju olema? Aga video on küll väga tore, Clara nagu vana proff.

    ReplyDelete
  2. Äkki saad üürida ruumi ja varustust? Siis saaksin sulle saata harjutusi. See muidugi võib olla veel kallim. Äkki ikka on mõni parem klubi kuskil lähedused.

    ReplyDelete
  3. Ma polegi enne Clarat rajal näinud, ikka uskumatu kiirus ja osavus! Ja see on veel lihtne rada!

    ReplyDelete
  4. Eks ma pean ilmselt ennast koguma ja Hörby klubisse helistama. Äkki seal on rohkem edasijöudnuid. Clara on ikka korralike trenne väärt (ja tihemini kui kord nädalas). Ma arvan, et ruumi ja varustuse rentimine vöib väga kallis olla.

    ReplyDelete