Sunday, December 16, 2012

Häda ja viletsus

Ei olnud hea idee mersu kaitsmeid näppida. Täna keeldus aparaat käima minemast. Aku ei olud tühi, sest süüde läks sisse ja see lollakas venitilaator läks ka tööle. Veateade oli ka muidugi naljakas, mis soovitas mul kiiresti esindusse sõita. Hea meelega oleks seda teinud, aga kui mootor tööle ei kavatse minna, siis ma ei oska. Võibolla ma ei tea selle auto kõiki võimeid, aga väga ei armasta masinaid, kus elektroonika võimust võtab.

Saime muidugi enda poes käidud ja Elinale nädalaks söögi ära ostetud, sest landlord pakkus lahkelt enda autot. Läksime algul küsima, et kas ta saaks meid viia või kas tal on endal kunagi plaanis poodi minna, aga selle jutu peale andis ta mulle valida kumba ta auto ma kasutada tahan! Väga kena temast. Mina muidugi valisin suurema. Tegemist oli siis Land Rover jeebiga. Päris mõnus aparaat, aga ise sinna kütust küll osta ei tahaks :)

2 comments:

  1. Igatahes ventilaatori parandasid ära ;)

    ReplyDelete
  2. See on umbes sama parandamine, et peavalu korral raiu pea maha, siis enam ei valuta :)

    ReplyDelete