Friday, December 7, 2012

Minu töökoht




Tegin oma uue I-fööniga pilte oma kabinetist. Muidugi siis, kui kedagi vaatamas ei olnud :) Mul on siin alla ja üles käiv laud, soovi korral saab seistes arvutit kasutada. Päris mugav isegi. Tööle võïb tulla kell 7-9, meie grupi (ma olen MEMEGi ja MEELi grupis, ehk siis molekulaarse ökoloogia ja evolutsioonilabori alagrupp molekulaarse ökoloogia, mikroobiökoloogia ja evolutsioonilise geneetika suuremas grupis, mitte päris kooskõlas minu uurimisteemaga, teised tegelevad kõik DNA värkidega, eriti MHC-ga. Torbjörn on selles grupis, kuna tema sõbrad on selles ja seega mina ka.) kohvipausid on kell 9.45 ja 15.15 ja lõunapaus on kella 11.30-12.30. Koju võib minna kell 15-17 (ilmselt kes varem tuleb võib varem minna, aga tundub, et tegelikult nad võtavad vabalt. Eriti minu boss :)). Kabinet käib lukku ja korrusele saab uksekaardiga. Varsti saan endale läpaka, millega kodus saab tööd teha. Töö ja kodu vahet käin bussiga ja nagu selgus, saab hiljem bussipileti kuidagi maksudest maha arvata. Maksud on siin üsna arusaamatud kõigi jaoks, ka kohalike rootslaste jaoks.

5 comments:

  1. Juba oled jõudnud kabuneti nii sassi ajada, tut tut :)
    Mulle põhimõtteliselt meeldib see meie variant rohkem, et kõik on ühes laudas koos ja saavad pidevalt omavahel konsulteerida.

    ReplyDelete
  2. Mulle kuluks see üles-alla sõitev arvutilaud väga ära, praegu on päev otsa samas asendis päris raske olla.
    Eks nad saavad neil kohvi- ja lõunapausidel arutada asju.
    Tore, et teil ka kena lumeke maas!

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldib ka konsulteerida, aga kuna mina ise praegu moodustangi töögrupi, siis polekski kellegagi rääkida nii kui nii.. Kui Torbjörn on siin, siis on tema ka siin kabinetis, siis saan temaga rääkida.
    Lumi oli täna juba pisut lögane, kuskil 0 kraadi on praegu. Aga ilus ikkagi, neil pidid tihti mustad jöulud olema.
    Vöite vaadata, kuidas mind siin esitletakse. Ise pidin kirjutama jutu.

    http://biologi.blogg.lu.se/presentation-of-elin-sild-a-new-researcher-at-our-department/

    ReplyDelete
  4. Torbjörn ajas kabineti sassi, ta on siin pikalt pabereid kogunud. Tegelikult see on juba koristatud variant :)

    ReplyDelete
  5. Koerast ja malest ei olegi midagi kirjutatud? Ii-gaav! :P

    ReplyDelete