Monday, December 17, 2012

Teel Claraga kodumaale (rongisõit)


Mina muidugi olen paras tainas, sest suutsin kõigeapealt minna valele rongile! Lundi raudteejaamas on kokku mingi 8 perooni ja meie rong pidi väljuma 9.28 nr. 4 pealt. Kell oli kuskil 9.22, kui tuli ette rong, millel suurelt kiri küljepeal, et läheb Stockholmi. Mõtlesin, et peab meeldima ja ronisin peale! Päris ilus ja uhke oli ta tõesti, aga kohtudes kontrolöriga selgus, et minu rong on läinud!!! Läinud sellesmõttes, et enam ei olnud võimalik rongist maha minna, sest uksed olid sulgunud ja neid enam avada ei õnnstunud. Korraks käis mõte läbi, et peaks hädapidurit tõmmama (olime veel peroonil), aga siis suutsin enast kiirelt rehabiltiierida. Parem vales rongis, kui rongiliiklusesse kaose tekitamise eest türmis. Kontrolörile meeldis Clara väga, aga minu osava soorituse üle ta just kõige õnnelikum ei olnud. Palus mul siis järgmises peatuses maha minna ja ütles, et probleemi mul õigele rongile jõuda ei tohiks olla, sest see esimene on tunduvalt kiirem. 25 minuti pärast olimegi mingis linnas, kus ma siis maha kobisin nagu palutud. Seekord vaatasin, siis tabloodlet mitte ainult enda rongi vaid ka seda, et ega samalt rajalt veel mõni muu ei lähe. Eks ma olen maalt-metsast ja pole harjunud lääneliku ühiskonnaga, aga ikkagi suht arusaamatu, miks peab 2 trammi samast kohast viie minutilise vahega samasse sihtkohta minema. Rongi numbri sutsin mina tuvastada ainult seest!

Tegemist Clara esimese rongisõiduga ja tal ei paista midagi selle vastu olevat. Natuke kehva on see, et ta kipub ikka ilgelt tirima, kui on vaja liikuda. Eriti muidugi ei meeldi talle sured kivist trepid, mille abil õigele rajale saab. Alternatiivsed variandid olid eskalaator ja lift, milledest viimane on suur nonono. Seistes oodates on karvand väga tubli ja on ilusti kõrval ega ei lähe möödaminevaid inimesi ega koeri tülitama. Üks härra, kes hommikust burksi järas, oli muidugi suht huvipakkuv, aga mulle otsa vaadates sai karvand kohe aru, et burks on nagu jänesed - vaadata võib, aga puutuda ei tohi. Rongis ka lamab mul siin ilusti istme all.

3 comments:

  1. Mul läksid kohv ja vöileib kurku teie rongisekeldusi lugedes :) Hea, et niigi läks. Kas läksid istusid vales rongis ilusti oma öigele kohale?

    ReplyDelete
  2. Rongid, metrood ja bussid võõral maal ongi üks suur mõistatus alguses. Aga tore, et nii õnnelikult lõppenud äpardus.
    Elin, kas sa Eesti otsib Superstaari saadet vaatad? Käisime Meele, Tommi ja Piksega publikuks sel pühapäeval, äkki sul ka lõbus vaadata, kuidas me seal kohtunike selja tagant paistame :)

    ReplyDelete
  3. Me ei saa siin vaadata seda kahjuks. Eestisse tulen, siis saan järgi vaadata äkki. Tahaks näha kyll söpru telekas :) Nyyd te olete poole kuulsamad ;)

    ReplyDelete